چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟
نوشته شده توسط : نازی

یکی از روش های‌ کاربردی و پر استفاده عکاسی گرفتن عکس سلفی در شرایط مختلف اسـت که اگر با ترفندهایی که در این جا بـه شما آموزش خواهیم داد آشنا شوید مطمئنا عکس سلفی بهتری را خواهید گرفت.

 

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟ (آموزش عکس سلفی)

چگونه یک سلفی خوب بگیریم؟

اکثر مشاور‌ های خانواده، درصدی از اعتماد بـه نفس و ستایش خود را، الزام وجودی هر شخص در تصمیم‌گیری ها‌ی درست، منطقی و بـه موقع در زندگی می دانند. بـه نظر مـا سلفی خوب گرفتن میتواند تمرین خوبی برای این موضوع باشد و بـه کمی از خود خوشنود بودن شما کمک کند. اما نه در حد کیم کاردشیان که یک کتاب از سلفی هایش چاپ کرده، بلکه در حد خودمان خوب اسـت که این هنر را تمرین کنیم.

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟ (آموزش عکس سلفی)

یک سلفی وقتی‌ خوب و طبیعی بـه نظر می‌رسد که مو‌؛ پوست، آرایش، استایل و محیطِ اطراف شما عالی‌ هستند و انگار شما وقت خوشی را می گذرانید و حالا اتفاقی‌ تصمیم گرفتید که این لحظه را ثبت کنید.

 

مجله تالاب : عوامل زیادی در خوب شدن یک سلفی دخالت دارند، که اگر فقط چندتا از آن ها رعایت شود، سلفی های شما از اکثر کاربر های شبکه های اجتماعی بهتر بـه نظر می‌رسند.

 

نور و روشنایی

نور چراغ، به دلیل تابیدن از بالا و داشتن هاله زرد رنگ، برایِ عکاسی‌ مناسب نیست. بهترین گزینه نور طبیعی خورشید و مخصوصاً در هنگام صبح و عصر اسـت، که نور از زاویه پایین تری می‌تابد و باعث محو شدن غبغب و سیاهی زیر چشم میشود.

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟ (آموزش عکس سلفی)

صورت تان رو کامل رو بـه منبع روشنایی‌ و یا کاملا پشت بـه ان قرار دهید تا در صورت شما سایه‌ ایجاد نشود. البته ممکن اسـت خانم ها، در زمان شب ؛ مو و آرایش مناسب دلخواه عکس را داشته باشند، میتوانید با قرار دادن یک برگ سفید زیر صورتتان برای انعکاس طبیعی‌ نور، انعکاس نور غروب یا طلوع را روی صورتتان شبیه سازی کنید!

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟ (آموزش عکس سلفی)

هم چنین می‌تونید از فلش دوربین جلو و یا از اپلیکیشن SnapChat استفاده کنید و اگر عکستان خیلی‌ روشن شد با اپلیکیشن‌های بعدی که معرفی‌ میکنیم انها را ویرایش کنید.

 

طرف صورت «راست یا چپ»

بر خلاف تصور‌؛ صورت و بدن اکثر آدم ها متقارن نیست و در عکس ها معمولاً یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر اسـت. میتوانید با گرفتن تعداد زیادی سلفی، عوض کردن دوربین در دست چپ و راست، و چرخاندن صورت بـه چپ و راست، بهترین زاویه و طرف صورت خودتان را پیدا کنید.

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم ؟ (آموزش عکس سلفی)

این مورد را در تصاویر دسته جمعی هم رعایت کنید، حتی اگر لازم اسـت همه ی ی را منتظر بگذارید و جای خود را عوض کنید! اپلیکیشن SymSide هم میتواند در این مورد به شما کمک کند.

 

زاویه صورت و دوربین

در این مورد هم مثل قبلی‌ با تعداد زیاد سلفی و تغییر زاویه دوربین، سر، گردن، فرق مو و شانه ها میتوانید بـه زاویه دلخواهتان برسید. اگر چانه‌ی بزرگی‌ دارید زاویه کنار یا پایین برای دوربین مناسب نیست، و از زاویه بالاتر امتحان کنید. ولی‌ اگر پیشانی پهنی دارید دوربین را از بالا نگیرید.

 

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/چگونه-بهترین-عکس-سلفی.html





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: